پیشکسوت فوتبال استقلال با بیان اینکه عملکرد این تیم در هفته اول برابر سپاهان چنگی به دل نزده است، گفت: به نظرم استقلال به یک هافبک بازیساز نیاز دارد تا مهاجمانش را تغذیه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال برای انجام امور اداری مربوط به معافیت موقت ابوالفضل جلالی اقدام کرد.
استقلال و پرسپولیس با ایده گل‌نخوردن وارد لیگ شدند
با نتایجی که در هفته دوم لیگ برتر رقم خورد، سه تیم مدعی به بالای جدول رسیدند و یکی - دو سرمربی هم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و ممکن است در خطر اخراج قرار بگیرند.
سرجی انریک، مهاجم مدنظر استقلال برای تقویت خط حمله، راهی باشگاهی اسپانیایی شد.
ممکن است ستاره اسپانیایی استقلال از چنگ این تیم خارج شود
با نامه سانتاکلارا محبی هم از چنگ استقلال پرید
مجیدی: در جام حذفی از چنگ استقلال در نمی‌روید!
تیمی که چهار گل به استقلال زد و صدرنشین شد، در نهایت نتوانست قهرمانی را به چنگ آورد: این خطری است که تیم یحیی گل‌محمدی را هم تهدید می‌کند.
یکی از دلایل استقبال عمومی از شامپو این است که باعث رسوب ناخالصی‌های آب روی موها نشده و در نتیجه موها خشک و کدر به نظر نمی‌رسند و از سوی دیگر کف بیشتری ایجاد می‌کند که به لحاظ روانی تصور پاکیزگی بیشتر به مصرف کننده می‌دهد. واقعیت این است که برای شستن موها، آب به تنهایی کافی است و نیازی به کف فراوان و چنگ زدن موها ندارید.
عبدالعلی چنگیز با آن چهره منحصر به فردش قبل از حضور در تهران از بهترین‌های اصفهان بود.
مدیرعامل استقلال چندی پیش مدعی شده که ساپینتو خواهان جذب سردار آزمون شده و این در حالیست که این تیم هنوز برای تسویه حساب با سرمربی ایتالیایی خود با دردسر مواجه است.
فرار تند و تیز مهدی قایدی از چنگ علیرضا خوش کفا، زمینه ساز گل نخست استقلال شد.
توییت‌های چندی قبل وزیر خارجه به زبان‌های چینی و فارسی در حمایت از سیاست چین واحد و انتقاد از استقلال و جدایی تایوان با توجه به موضع اخیر چین در فضای مجازی مورد توجه واقع شده است.
مصطفی میرسلیم که چندی پیش خبر دستگیری پسرش به اتهام همکاری با منافقین اعلام شد،‌ در واکنش به حواشی پیرامون زندگی‌اش گفت: هیچگاه در امور شخصی ادعای عصمت نداشته‌ و از تذکر مشفقانه دیگران هم استقبال کرده‌ به ویژه وقتی برادرانه و بدون قصد تخریب بیان شود.
عارف غلامی مدافع تیم استقلال، چندی پیش به دلیل استوری حمایتی از اعتراضات مردمی، محروم و خبرساز شده بود، در یک استوری تازه ضمن حمایت از مطالبات مردم به حادثه اخیر شیراز نیز واکنش نشان داد.
مهدی شیری که در پرسپولیس تحت فشار زیادی قرار داشت، فصل گذشته در بازی سوپرجام مقابل فولاد خوزستان اخراج شد و پس از آن از پرسپولیس کنار گذاشته شد و چندی بعد پیراهن فولادی‌ها را به تن کرد.
نزدیک به نیم قرن از دو بازی استقلال و پرسپولیس در نیمه اول دهه پنجاه می گذرد، ولی هنوز هم هر از چندی دربی تهران در آن روزها نقل محافل است.
عضو شورای شهر تهران گفت: قرار بر این بود تا شهرداری تهران اداره کل ایثارگران را از اداره کل رفاه خارج کند، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.
بازسازی صحنه سرقت بزرگ از بانک
آغاز توزیع کارت آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مرده‌ای که مواد مخدر قاچاق می‌کرد!/ دستگیری ۲ قاچاقچی که گوسفندان را به دریا انداختند/ پدری دخترش را به گورستان کشاند تا طلسمش باطل شود/ کشف سکه‌های نقره و مس عهد ساسانیان و اشکانیان در دیوار/ کشف جسد در فضای سبز بزرگراه/ مردی گلوی همسرش را برید!/ خودکشی بعد از شلیک به همسر و شهادت مأمور کلانتری
مدافع سپاهان از چنگ استقلال پرید
استقلال، کاوه رضایی را از چنگ سپاهان درآورد
این مدافع حاضر شده چند میلیارد برای ماندن در استقلال تخفیف بدهد اما خواسته او فعلا در توان استقلال نیست چراکه پیشنهاد سپاهان بسیار بیشتر از استقلال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ